Samochód specjalny SD-30 z drabiną hydrauliczną o długości wysuwu 30 metrów
W połowie lat siedemdziesiątych w jednostkach bojowych straży pojawiły się pierwsze egzemplarze II wariantu drabiny Magirus DL30.
Jedyną zmianą, w stosunku do poprzedniej wersji, było zastosowanie krótkiej trzyosobowej kabiny kierowcy, zamiast kabiny załogowej. Wszystkie pozostałe elementy, jak również parametry użytkowe pozostały bez zmian.
Magirus 170D - DLK30 (1975)
Oznaczenie pożarnicze wg PN-79: SD-30
Podwozie: Magirus 170D 12F silnikiem wysokoprężnym F6L 413 o mocy 176 KM
Układ jezdny: 4x2
Nadwozie:dwusegmentowe składające się z kabiny i zabudowy specjalnej
Ilość miejsc: 3 (1+2)
Wymiary (długość, szerokość, wysokość):
9450x2430x3250 (mm)
Rozstaw osi: 4400 mm
Masa całkowita: 13 200 kg
Prędkość maks: 83 km/h
Wyposażenie i charakterystyka pożarnicza:
- drabina 4-przęsłowa o konstrukcji metalowej
- długość wysuwu drabiny 30 m.
- maksymalny wysięg stojącej drabiny 20 m
- możliwość podczepienia kosza ratunkowego
- hydrauliczny napęd mechanizmów drabiny
- bezzapadkowa blokada przęseł
- 4 podpory terenowe rozmieszczone przed osia tylną i na tylnym zwisie sterowane hydraulicznie
Dyslokacja
-
-
-
ZZSP Dębickie Zakłady Opon Samochodowych "Stomil" w Dębicy
|