Średni samochód gaśniczy wodno-pianowy
W latach osiemdziesiątych w płockiej "Petrochemii" wszedł do eksploatacji samochód GBA 0,8/16 zbudowany przez Magirusa. Pojazd te zabudowano na podwoziu 170D 11F z układem jezdnym 4x2.
Samochód wyposażono w czterodrzwiową, wydłużoną kabinę załogową o układzie miejsc 1+8. W ścianach bocznych nadwozia specjalnego umieszczono szerokie skrytki na sprzęt i armaturę osłonięte drzwiami żaluzjowymi (po 3 z każdej strony). Centralne miejsce zabudowy zajmował zbiornik na wodę o pojemności 800 litrów. W tylnej części zabudowy mieścił się przedział autopompy, osłonięty drzwiami żaluzjowymi.
Magirus 170D LF-16
Oznaczenie pożarnicze wg PN-79: GBA 0,8/16
Podwozie: Magirus-Deutz 170 D11F z widlastym silnikiem wysokoprężnym Deutz FL6-413 o mocy 176 KM
Układ jezdny: 4x4
Nadwozie:dwusegmentowe składające się z kabiny załogowej i nadwozia specjalnego
Ilość miejsc: 9 (1+8)
Masa całkowita: 10 000 kg
Prędkość maks: 87 km/h
Wposażenie pożarnicze:
- autopompa o wydajności 1600 l/min przy ciśnieniu 8 bar
- zbiornik wodę o pojemności 800 litrów
- środek pianotwórczy w kanistrach
- SN - brak informacji o konfiguracji urządzenia
- węże i armatura pożarnicza
Dyslokacja
ZZSP Mazowieckie Zakłady Rafineryjne i Petrochemiczne "Petrochemia" w Płocku
|