Średni samochód gaśniczy wodno-pianowy
W 1953 roku opracowano również odmianę beczkowozu z autopompą zamiast motopompy.
Pojazd nosił oznaczenie N75 i zabudowany był również na podwoziu Star A20P.
Podobnie jak w modelu N74 zastosowano czterodrzwiową kabinę załogową, za którą umieszczono zbiornik na wodę o pojemności 2000 l oraz zbiornik środka pianotwórczego o pojemności 120 l. W tylnej części nadwozia zabudowano autopompę o wydajności 1600 l/min napędzaną za pośrednictwem przystawki odbioru mocy. Pozostały sprzęt i armatura zostały rozmieszczone identycznie jak w samochodzie Star 20 N-74.
W Sanowagu od 1953 roku wykonano niewielką ilość tych pojazdów, a wkrótce, w związku z wadliwym rozwiązaniem napędu autopompy produkcji zaniechano.
Star 20 N-75 (1953)
Oznaczenie wg PN 79: GBA 2/16
Oznaczenie wg PN-53: SBA 2000/16
Podwozie: Star A20P z rzędowym sześciocylindrowym silnikiem benzynowym S42 o mocy 85 KM
Skrzynia biegów: 4+R
Układ jezdny: 4x2
Nadwozie: N75 - dwusegmentowe zbudowane z elementów kabiny N20 lub N23 (alternatywnie)
Liczba miejsc: 6 (2+4)
Wymiary (długość, szerokość, wysokość):
6210x2200x2260 (mm)
Rozstaw osi: 3000 mm
Masa całkowita: 7250 kg
Prędkość maks: 75 km/h
Wyposażenie pożarnicze:
- autopompa P-30a o wydajności 800 l/min przy ciśnieniu 8 bar
- zbiornik na wodę o pojemności 2000 litrów
- zbiornik na środek pianotwórczy o pojemności 120 l
- kanistry z zapasem środka pianotwórczego - 4x20 l
- węże i armatura (w podstawowym zakresie)